Atmosfera w biurze
Kiedy pracujemy w biurze, bardzo ważna jest atmosfera. Mimo, że większość ludzi zazwyczaj twierdzi, że najważniejsze są dla nich zarobki, czy tez premie, to tak naprawdę bez odpowiedniej atmosfery ciężko jest pracować.
Jeżeli mamy w zespole osoby, z którymi się nie dogadujemy, to dużo trudniej idzie nam się do pracy i mniej chętnie się tam przebywa, a każde spotkanie z tą konkretną osobą, może być dla nas niezwykle stresujące. Co więcej, może to wpłynąć na naszą efektywność w pracy, co niestety może mieć negatywne przełożenie na nasze premie.
Dlatego też zadaniem przełożonych powinno być dbanie o to, aby zespół chętnie ze sobą współpracował oraz aby nie było w nim osób, które mogłyby zakłócać spokój między pracownikami. Takie sytuacje są bardzo niezdrowe przede wszystkim dla pracowników, ale również dla ich przełożonych jak i całej organizacji. Zdecydowanie łatwiej też wdraża się różne zmiany, chociażby grafikowe – ponieważ wtedy pracownicy po koleżeńsku dostosowują się do wynikających sytuacji.
Dodaj komentarz